Veel gestelde vragen doneren

Veel gestelde vragen doneren


Ik wil doneren via een machtiging, wanneer wordt het geld afgeschreven?

Wanneer u heeft gedoneerd via een machtiging, wordt dit geld rond de 27ste van de komende maand afgeschreven.

Het lukt niet om mijn betaling af te ronden via iDEAL

iDEAL werkt direct samen met 9 grote banken in Nederland: ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot.

Nadat de consument iDEAL heeft gekozen als betaalwijze wordt de eigen bank geselecteerd. De daadwerkelijke betaling vindt daarna plaats in de vertrouwde omgeving van de website van de bank. In deze omgeving staat de bank garant voor de veiligheid.

Mocht er iets mis gaan tijdens het afronden van uw iDeal betaling, neem dan contact op met uw bank. Uw bank kan u verder helpen en uitzoeken wat de status is van de betaling.

Ik heb gedoneerd maar geen bevestigingsmail gehad

Wanneer u via onze website met de doneer knop een donatie doet, ontvangt u altijd een bevestigingsmail. Heeft u geen mail ontvangen? Kijk dan ook in uw postvak ongewenste e-mail, het kan zijn dat uw e-mail provider onze berichten als spam markeert. Mocht uw mail ook hier niet terug kunnen vinden, dan raden wij u aan een mailtje te sturen naar info@durfhuis.nl Wij zullen ons best doen voor u uit te zoeken wat er mis is gegaan.

Ik heb geen bedankmail ontvangen

Wij zijn al onze donateurs zeer dankbaar. Zonder uw donatie had Stichting Durfhuis de stappen die wij nu hebben gemaakt, niet kunnen maken. Heeft u een donatie gedaan, maar geen bedankmail ontvangen? Dan is er wellicht iets mis gegaan.

Kijk in uw “ongewenste” in-box. Het zou zo kunnen zijn dat onze mails worden gerapporteerd als SPAM. Is uw bedankmail ook hier niet terug te vinden, dan is er iets mis gegaan. Neem in dit geval contact op met info@durfhuis.nl